poniedziałek, 17 września 2012

-I jeśli przejdzie już ci miłość do mnie, to zadzwoń. - Wątpię, żebym w trumnie miała zasięg. < 3

Twój potencjalny debilizm nie pozwala mi na dalsze kontynuowanie mojej konwersacji z Tobą .
Bo czasem 6 + 9 daje 69 , ale to już wyższa matematyka .
` Być może ten, którego kocham jest moich marzeń wiernym Cieniem . i jeśli o mnie śni po nocach, jest moim życiem i spełnieniem . ♥ / R. Janowski & K. Skrzynecka - Ten, którego kocham.
Będę tu zawsze czekała,tylko po to, by zobaczyć Twój uśmiech.♥
Kocham Go równie mocno, jak rani mnie ta moja miłość do niego.
Miłość jest wtedy,kiedy nawet gdy boli wybrałabyś tego samego człowieka.
` był jednym z detali tworzących całe moje życie. Małym - ale najważniejszym . i moim : * 
Z chęcią podzieliłabym się z kimś tym wyniszczającym uczuciem, by poczuć ulgę. Problem w tym, że sama do końca go nie rozumiem.
` bo choć zapomniał o nas świat, nie tracimy nadziei . / Edyta Bartosiewicz - Opowieść (Przemoknięte serca miast) .
Kolejny raz nienawidzę siebie. Za to jakim człowiekiem się staję. A przecież mówiłam, prosiłam,błagałam samą siebie by stać się chociaż odrobinę inną osobą. Chcę mniej ranić, mniej wybaczać, mniej się przywiązywać a przede wszystkim - mniej ufać. Stawiać granice, i umieć samej sobie odmówić. Chcę stanowczo mówić ' przestań tęsknić.' i robić to.
Chcę Ci powiedzieć, że wciąż Cię kocham. Że nadal niespokojnie biję mi serce, bo nie ma Cię przy mnie. Że wciąż, Twoje życie jest ważniejsze od mojego. Że tak przeraźliwie tęsknie za Twoim dotykiem. Zasypiam wpatrując się w pusty pokój.Wstaję tylko po to, by wieczorem znowu zatopić się we wspomnieniach. Chcę Ci powiedzieć, że każda życiowa funkcja traci jakikolwiek sens, gdy Cię tutaj nie ma. Słońce traci swój blask, a niebo błękitny odcień Twoich oczu. Proszę Cię, daj jakiś znak, bo wszystko tutaj co moje,umiera bez Ciebie.


2 komentarze:

  1. super zapraszam do mnie: http://ilejestrozuwcentkachpantery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Link aktualnie coś nie do końca styka i wyskakuje, iż usunięto bloga. To nie prawda. Coś się zkićkało mam nadzieję,że niedługo wszystko sprawnie ruszy :))

    OdpowiedzUsuń