sobota, 8 września 2012

przez Ciebie mam zajebiście wielką ochotę przeklinać .

mam seksualne podejście do szkoły - pierdolę ją!


przez Ciebie mam zajebiście wielką ochotę przeklinać . ty podobno nie lubisz wulgarnych dziewczyn . i  kurwa dobrze, nie lub sobie .ja też Cię już nie lubię .

zrób coś dla mnie. zatęsknij za mną i dojdź do wniosku, że beze mnie jest Ci źle . 

Od dzisiaj będę odliczać dni do tego czasu, kiedy ogarnę się, i wbiję sobie do głowy, że nie będziemy razem . Coś czuję, że będzie to wiele, a wiele dni . 


Uwielbiam Cię uwielbiać. ;dd ♥


Dziś kocham Cię mocniej, niż wczoraj . Jutro będę kochała Cię jeszcze mocniej niż dzisiaj . ♥


Zrób tak, żebym mogła powiedzieć w przyszłości naszemu dziecku: "I tak poznałam Twojego tatusia." ♥


Kiedyś koleżanka kazała mi zdefiniować na kartce wyraz "SZCZĘŚCIE" . Nie wiem dlaczego, ale odruchowo napisałam na niej Twoje imię . ♥


Chciałabym powrócić do tego czasu, i miejsca, gdzie po raz pierwszy ujrzały się nasze twarze ... może wtedy zareagowałabym inaczej, i tak wariacko, na śmierć się w tobie nie zakochała?


Każdy dzień przebyty u Twojego boku podpiera mnie na duchu, i wiem, że mam dla kogo żyć . ;*


Szczerze? Szczerze to ja mam w dupie, zdanie innych . Ważne jest dla mnie tylko to co ja czuję do Ciebie . A inni niech się odpierdolą . 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz