sobota, 20 października 2012

13:13 , 14:14 , 15:15 , 16:16 - nie wyobrażaj sobie za dużo .. to nie on pomyślał o Tobie tylko Ty o nim . !

99,5% Nastolatek i nastolatków zakochuje się w nieodpowiedniej osobie która nie odwzajemnia ich uczuć ! Dlaczego do jasnej cholery muszę do tych 99,5 % należeć ? ; /

Tak, kochanie. Zniszczyłeś to wszystko co było między nami. Zniszczyłeś całą naszą przyjaźń. Zrujnowałeś całkowicie moje życie, ale wiesz co? Dziś Ci podziękuję za to wszystko. Dzięki temu dałeś mi nowe w życiu doświadczenie, które udowodniło mi, jak człowiek potrafi być naiwny ufając ludziom, których nazywa przyjaciółmi.
Doceniaj ludzi, których masz przy sobie, bo jutro może się tak stać, że będziesz mógł już tylko za nimi tęsknić .!
Nie pozwól, by wczorajsze błędy przysłoniły wszystko, co jest dziś .
Czasami mała rzecz, stosunkowo nie ważna, może zmienić czyjeś życie, a nawet uratować je... Jeśli masz szczęście możesz być taką rzeczą, ale uważaj, bo równie dobrze możesz wszystko zrujnować...
tęsknie. nie ważne, czy jesteś jeden kilometr ode mnie, czy tysiąc kilometrów ode mnie... i tak tęsknie.
- a te blizny, po czym? - po Tobie, kochanie.
Pamiętaj, zawsze znajdzie się ktoś, kto Ci kibicuje.
Niech twa osoba będzie ozdobą. Nie jednorazowo,lecz całodobowo.
Doczekałam się faceta, który przeprasza mnie za to, że mam dziś zły nastrój.
niedawno byliśmy dziećmi, a świat był piękny, potem doszły problemy, uczucia, jakieś błędy.
- Kocham Cię .; * - Ja Ciebie też .. - Wykrzycz to całemu światu . ! - Kocham Cię .. - Czemu wyszeptałaś mi to do ucha . ? - Bo to Ty jesteś całym moim światem ..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz