wtorek, 11 września 2012

nie musisz mieć wszystkiego , żeby być dla kogoś wszystkim . ♥

 tęskniąc za tym co minęło , mamy pewność , że to miało sens .
może i nie byłam jakoś strasznie dojrzała i idealna , ale kochałam . kochałam Cię całą swoją niedojrzałością . 
żałuję , że wtedy nie wiedziałam tego , co teraz jest dla mnie oczywiste . nie zatonęłabym , nie ugięłabym się . przyciąganie boli , ale Ty uczyniłeś je tak słodkim .. dopóki nie wylądowałam na betonie .
dawno nie słyszałam słów , które zatrzymałyby bicie mojego serca , uniosły ciężar kącików mych ust i podniosły ku górze . dawno też nikt nie wzbudził we mnie odruchu kochania .
nawet nie wiesz jak łatwo zabić czyjąś duszę , jak prosto jest złamać serce i w jak banalny sposób uśpić w człowieku radość . 
najgorszą częścią odkochiwania się jest zastanawianie się nad tym , czy jeszcze kiedyś otworzysz się na kogoś tak bardzo .
być może ten rodzaj miłości , w który wierzę , jest po prostu nieosiągalny .
nie musisz nic robić . jesteś cudowny tylko dlatego , że jesteś . < 3
tempo bicia serca zwalnia gdy odchodzisz wraz z uczuciami  . 
nie mów mi , że mnie kochasz . mów mi , że potrzebujesz z każdym oddechem bardziej niż wcześniej .. bo miłość umiera , a potrzeba pozostaje potrzebą .
ludzie wybierają to co jest przyjemniejsze , dlatego piją kawę z mlekiem , wódkę z sokiem i kochają ciałem , a nie sercem .
nie traktujmy życia zbyt poważnie . ostatecznie i tak nikt nie wychodzi z niego żywy .
Zamienię każdy oddech w niespokojny wiatr . < 3



1 komentarz:

  1. fajny twój blog. będę tutaj wpadać częściej, mam nadzieje, że ty będziesz wpadać na mój. :D
    zapraszam!:
    http://1d-zakazanamilosc.blogspot.com/
    i
    http://aleksandra-alekss.blogspot.com/ ( prowadzę dwa blogi) :*

    OdpowiedzUsuń