wtorek, 18 września 2012

Złapałabym cię za rękę i nigdy nie puściła. Nigdy . Never . Na wieki . Rozumiesz ?

Chciałabym umieć pokazać mu tę miłość, którą czuję..
Życie to tęsknota za czymś, co trudno nazwać.
Nawlekając na nitkę wszystkie swoje marzenia.
Złapałabym cię za rękę i nigdy nie puściła. Nigdy . Never . Na wieki . Rozumiesz ?
spróbuję zapomnieć o miłości, bo miłość zapomniała o mnie.
Bo wiem, że jest ona.. Pod każdym względem lepsza ode mnie..
Ja chcę Cię tylko zobaczyć.
Szczerze? nie wiem już o Tobie nic.
Kochanie, tak rozpaczliwie potrzebuję powodu do życia.
Obudziłam się by żyć, wplątana w cudzą pościel, w cudze sny.







3 komentarze:

  1. Tak jak obiecałem komentuje i jak na początek masz super bloga mój jest gorszy no ale :D Powodznie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W cale nie jest gorszy. ! Co ty oszalałeś ? masz znacznie lepszego ode mnie . ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. LINKIN PARK MY GODS <3 super, super! zapraszam też na mojego bloga z opowiadaniem o REINKARNACJI http://oknozadomem.blogspot.com/ proszę, skomentuj i zaobserwuj :) Pluton xx

    OdpowiedzUsuń