wtorek, 30 października 2012

Nigdy nie zdajesz sobie sprawy, jak bardzo kogoś lubisz dopóki nie widzisz go, lubiącego kogoś innego .

Muzyka jest tym czymś, co nas podnosi, gdy upadamy . 
NIE CHCĘ już widzieć szczęśliwych par, ani słyszeć o miłości. Kurwa, nie chcę !

Jestem 'słonecznikowpierdalaczką'.

Każdy zna kogoś, kto mówi, że nie zda, a dostaje 5.

JA PIERDOLE! - Wyraża więcej, niż milion słów. ♥

 Dziewczyna rozmawia z chłopakiem:
- Kocham Cię.
• Ja ciebie bardziej.
- Jutro będę mieć operację na serce.
• Wiem.
Po operacji dziewczyna budzi się, a przy łóżku siedzi tylko ojciec.
- Gdzie On jest!?
• Nie wiesz, kto był dawcą serca?
Dziewczyna rozpłakała się. Wtem tata mówi:
• Żartuję, poszedł do kibla.

Kobieta grzeszna pragnie niemożliwego i niemożliwe otrzymuje . 

Namieszałeś w mojej głowie jednym gestem, jednym słowem . 

Nie oszukujmy się . Większość osób, które spotykasz w swoim życiu to debile...

` tak do końca to nie tęsknisz ZA NIM samym. tęsknisz bardziej za tym, co było . tęsknisz za sms'ami na dobranoc, do których się przyzwyczaiłaś. tęsknisz za tym, by ktoś spytał Cię, jak minął Ci dzień. tęsknisz za tym, bo zawsze starał się wywołać uśmiech na Twej twarzy . przytakujesz, prawda ? to dodam do tego wszystkiego jeszcze jedną istotną sprawę. tęsknisz za tym, by móc by komuś potrzebna. za tym, by twoja osoba zajmowała myśli kogoś, za tym, by móc być w końcu dla kogoś ważna ... SKĄD WIEM? kurwa, też za tym tęsknię . 

SZLACHTA NIE ŚCIĄGA! - SZLACHTA KORZYSTA Z DODATKOWYCH POMOCY NAUKOWYCH!

kocham Cię ... więcej grzechów nie pamiętam . a tego grzechu akurat nie żałuję i nie obiecuję poprawy  < 3

Prawdziwy przyjaciel - opieprzy jak ojciec, martwi jak mama, wkurza jak siostra, irytuje jak brat, kocha bardziej, niż Twój chłopak . 

Rzuć wszystko, pieprz odległość i chodź mnie przytul . 


Najbardziej winię się za to, że pozwoliłam sobie na tą miłość.

I znowu tęsknię za Tobą. I znowu na to pozwalasz..

czasami łatwiej zająć się nieznajomymi, niż tymi, których się kocha .

Jesteś moim osobistym słońcem. Odganiasz dla mnie chmury.

I wciąż go odpycham, lecz wraca.

lepiej udawać szczęśliwą niż tłumaczyć każdemu co mi jest.

Można kochać, można chcieć, lecz nie zawsze można mieć..

Życie nie wygląda tak jak na rysunku 4 letniego dziecka.. a szkoda .

Podniecasz się nim, jak dziewica wibratorem ...

I jedyne czego pragnę, to Twojego aktywnego udziału w moim życiu codziennym.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz