niedziela, 18 sierpnia 2013

Całkiem optymistycznie, mimo, pomimo i wbrew. (;

Może to oczywiste, ale na Twój widok bez względu na to czy na fotografii,
czy 'na żywo' moje serce zawsze bije szybciej, a uśmiech nie schodzi mi z twarzy przez calutki dzień . ♥


Wiesz co? natychmiast się uśmiecham, gdy widzę wiadomość od ciebie.

Nawet nie chodzi o to, co w niej jest jest tylko wspaniale wiedzieć,że właśnie o mnie myślałeś.




Setki miłych wspomnień,
tysiące pięknych wrażeń.


zbyt filmowe by mogło być prawdziwe .



a morał tej bajki jest krótki i niektórym znany:
mimo tego, że miłość zadaje ból, to ciągle kogoś kochamy.



Wyobraź sobie, że zależy Ci na kimś tak bardzo, że wracając do domu po spotkaniu z nim zaciskasz pięści mocno, cieszysz się jak dziecko, skaczesz z radości mówiąc sobie : 'to jest to' promieniejesz w każdej sekundzie swojego życia. Myślisz, że już wszystko będzie dobrze, że w końcu doczekałaś się czegoś pięknego. I wyobraź sobie to rozczarowanie, gdy się okazuje, że nie jesteś dla Niego, że wszystko co powiedział było gówno warte, nie znaczyło nic, zwykłe słowa rzucone na wiatr, nic więcej. Boli, prawda?



Liczyłam, że Ci zależy,
jednak matematyka nie jest moją mocną stroną...


przymierz moją miłość.
spójrz, pasuje idealnie.



nie pamiętamy dni ,
lecz momenty.




Pełno Ciebie w mojej głowie. < 3


wylecz mnie z siebie, po prostu.



Tylko bądź.
tylko tyle.



Pozdrowienia dla Panów, którzy kochają sercem, a nie oczami.


NO SIEMA ! *_______*
Jak tam wam wakacje minęły?
Mi powiem szczerze bardzo szybko, ale także bardzo fajnie ;)
Nie ma to jak być na drugim końcu Polski hahaa :D <3
Ale było biście ! I mam nadzieję, że za rok powtórka <3
W czwartek nocka u Ali. <3
BĘDZIE SIĘ DZIAŁO ! <3
W sobotę 31.08 kino . <3
Ulallala . : )
No a teraz bardziej pesymistyczna część notki . : //
POWIADAMIAM, ŻE IŻ, PONIEWAŻ (HAHAHAH XD) DNIA 02.08 ROZPOCZYNAMY NOWY ROK SZKOLNY, LUDZISKA !  . :'(
Damy radę? TAAAK ! Damy radę ! <3
Musimy ;)
Ja rozpoczynam nowy etap edukacji w szkole średniej. A wy? Jak tam się przedstawia?
Macie już cokolwiek do szkoły, czy czekacie na "ostatni dzwonek"? :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz