czwartek, 20 grudnia 2012

Będzie istniał zawsze, pożerając każdą moją myśl - a moje serce na wieczność pozostanie w jego rękach. ♥

Chciałabym spędzić z nim resztę życia, nawet jeżeli miałabym żyć jeszcze kwadrans.

Od dzisiaj jestem wolna. Od dzisiaj już Cię nie kocham. Tylko muszę to jeszcze zapamiętać .

Co zrobiłabym, gdybyś był mój? Nigdy nie pozwoliłabym Ci odejść. ♥

 Wiesz jaki to ból żyć ze świadomością , że Ty możesz Go przytulać, całować, robić z nim to, tamto , siamto, oddychać tym samym powietrzem co on, być w ogóle koło niego, blisko , mieć z nim bliskie, a nawet bardzo bliskie kontakty, a ja mogę TYLKO na Niego patrzeć, uśmiechać się do niego, słuchać, a jeśli los mi poszczęści, to ewentualnie SEKUNDĘ zamienić z nim słowo . Czy to jest w porządku ? Dlaczego do cholery, ty masz większe do niego prawa, niż ja ! W czym jestem od Ciebie gorsza, czego brakuje mi do Ciebie, przecież jestem dokładnie taka sama jak Ty . A właściwie to podobna do Ciebie . Bo jednak różnica wieku jest . Ale to cholernie boli . -,-

jestem Twoją największą wielbicielką . czy chciałbyś podpisać się na moim sercu ?

Gdybym mogła przytulić Cię tak mocno, jak Cię kocham i pożądam, to obawiam się, że Twoje żebra mogłyby tego nie wytrzymać.

 Nieważne, że nie jesteś mój.. Ważne ile razy byłeś tylko dla mnie..

 Gdybym mogła być tą, której powiesz choć raz: „Teraz wiem, to jest to!”

 Najpiękniejsza rzecz , jaką kiedykolwiek usłyszałam? Twój śmiech .

 Recepta na uśmiech? On, panie doktorze.

 Herbata słodzona Twoim uśmiechem jest magicznie przepyszna <3 

Kocham Cię jak Flip Flapa, jaram się Tobą jak Fretka Jeremiaszem, ganiam za Tobą, jak nastolatki za autografem Szczęsnego albo Lewandowskiego. A Ty tego nie widzisz ...

Czasami ciężko jest zostawić za sobą przeszłość i tych ludzi - kiedyś najbliższych sercu.

` Na wprost mnie leży zdjęcie ... Twoje z zdjęcie z nią ... nie umiem powstrzymać swoich łez . najboleśniejszym doznaniem jest to , że choćbym bardzo się starała, choćbym oddała życie za Ciebie, i tak nie będziesz ze mną . Dopiero dzisiaj się z tym pogodziłam . Było trudno, ale kiedyś i tak musiałam do tego dojść.  </3

` Kiedy boli najbardziej ? Chyba dopiero wtedy, kiedy uświadamiasz sobie, że walka tak naprawdę już nic nie zmieni.

` wszędzie poznałabym ten głos, choć nie słyszałam go już dwa miesiące prawie. < / 3

Bo wiem, że jest ona.. Pod każdym względem lepsza ode mnie..

Nawet gdyby przede mną była ciemność, której tak cholernie się boję, a wiedziałabym, że to jedyna droga do Ciebie... POSZŁABYM.


` Jeśli nadejdzie już dzień naszego wiecznego rozstania, to proszę Cię, zejdź mi z oczu tak szybko, jak to możliwe . Nie chcę się rozpłakać, nie chcę pokazywać Ci jak bardzo mnie boli to rozstanie. nie chcę Ci pokazywać, ile dla mnie znaczyły te wszystkie chwile z Tobą spędzone, w Twojej obecności . Ile dla mnie znaczyły każde słowa wypowiadane w moim kierunku, do mnie . Będzie zapewne trudno to przeżyć . Obiecaj mi jedno, że nigdy, ale to nigdy o mnie nie zapomnisz, że gdy będziesz siedział już sobie tam, koło niej, chociaż przez sekundę przejdę Ci przez myśli , że pomyślisz : "Ona nie była mnie warta, bo ja to wszystko spierdoliłem" ... że gdy będziesz ją przytulać, to pomyślisz sobie, że to ja . wiem, że tak nigdy nie będzie, ale kto mi zabroni marzyć ? 

Chciałabym... a zresztą i tak gówno z tego wyjdzie.

 ` Nagle straciłam osobę, która była dla mniej dużą częścią życia. Przestałam tęsknić, zdałam sobie sprawę, że już nigdy nie będzie jak "kiedyś", że nie ma sensu mieć nadziei.

` każ spierdalać wszystkim tym, którzy nie potrafią zrozumieć Twojej nieustannej walki o miłość. nie rozumieli, bo nigdy nie kochali tak mocno, a Ty się nie poddawaj . 

` Nie płaczę nad tym czego nie mam . Płaczę nad tym czego mieć nie będę .


To ty jesteś moim skarbem, wiarą i nadzieją. To ty jesteś moim światłem i nie mogę żyć bez niego. ♥

Nie zapomnij podłączyć mnie pod respirator jak będziesz odchodził.

odszedł. nawet nie zapytał czym teraz będę oddychać.

- Przecież ta ryba jest surowa.!
- Szefie, ale to sushi..

Tam gdzie nogi nie mogą, zaniosą nas sny i marzenia..

Bez głupich ludzi nie mielibyśmy się z kogo śmiać. Poświęć trochę czasu aby im podziękować za wkład do społeczeństwa. 

a teraz na rozluźnienie . : ) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz