wtorek, 11 grudnia 2012

Zapomnieć Ciebie ? - Nigdy . ♥

W chwilach, kiedy człowiek potrzebuje wsparcia drugiej osoby - najczęściej zostaje sam .

Najtrudniej pogodzić się z tym, że w przeszłość odchodzą Ci ludzie, którzy mieli być przyszłością .

Wiesz dlaczego byłeś dla mnie wyjątkowy ? Bo tylko do Ciebie przed wysłaniem SMSa, zaraz po napisaniu, czytałam go po raz drugi by sprawdzić, czy nie ma żadnych błędów.

To je chłopak. Tego nigdy nie zrozumiesz . ! 

Nie mów mi o szmatach, skoro sam jesteś męską wersją dziwki . 

Kochać to znaczy mieć tę wytrzymałość, która pozwala przechodzić przez te wszystkie stany, od cierpienia do radości, z tą samą intensywnością . 

I chcę by na moim pogrzebie byli tylko najbliżsi, nie chcę by przychodzili ludzie, którzy gdy żyłam nie mieli dla mnie czasu. Bo skoro nie odwiedzali mnie za życia, tym bardziej nie będą tego robić po mojej śmierci. 

Wiedz, że nadal jesteś pierwszą i ostatnią myślą mojego dnia. <3

Dla Ciebie nie liczy się charyzma dziewczyny. Bierzesz każdą po kolei, bo myślisz, że nowa znaczy lepsza..

chcę poczuć, czym jest miłość, i wiem, że możesz mi pokazać. 

Właśnie napisałam mu co o nim myślę. Z nerwów zgryzam lakier z paznokci. Ledwo oddycham. Cała się trzęsę. Boże, jak ja go kocham. Choć napisałam mu, że jest cholernym dupkiem kocham go ponad wszystko na świecie i on już o tym wie.

Tak wiem, że był wtedy w chuj najebany, że kompletnie nie pamięta tego dnia, że nie jest świadomy tego, co się działo. Ale kurwa zrobił to, zrobił to i mnie kurwa zauroczył swoją arogancko pijacką gadką.

Nie ograniczaj marzeń w obawie przed nazwaniem Cię "dziwką".


a ten żart znacie? - 'dla Ciebie wszystko'

Kocham Cię bardziej niż moje łóżko, a to dużo.

kurwa, kocham Go, nie moja wina że wybrałam właśnie Jego, kurwa, kocham nad życie i kurwa tak nie powinno być, że się cierpi bo się kogoś kocha, nie!

Mój plan na  kolejne wakacje ? Zero Ciebie, mnóstwo mnie i szczęście .

 czasem wystarczyłoby Twoje zwykłe 'jestem', nic więcej.

Jak bardzo trzeba kogoś kochać,by po minucie od pożegnania już tęsknić ?

I możemy się kłócić, wyzywać, obrażać,byle by tylko był, bo mając jego, czuję, że mam wszystko.

Im częściej dostajesz po mordzie, tym więcej jesteś w stanie znieść.

Czasami chciałabym nauczyć się być obojętna.

Jedno dobranoc od właściwej osoby i od razu się lepiej śpi.

Przyjaciele to osoby, które potrafią nas zdenerwować i jednocześnie pocieszyć.. I za to ich kochamy! 

Zaczęło się przyjaźnią, potknęło się o miłość, zakończyło nienawiścią i niechcianą tęsknotą jednej ze stron.

Zakochałam się w Twoim charakterze , a to że jesteś przystojny to taki tam dodatek .  <33

Wciąż idę tędy, pierdolę wasze względy. Przykro mi, lecz jestem z tych, którzy popełniają błędy.

Im bardziej chcę zapomnieć tym bardziej to wszystko wraca.


Zawsze mam zajebiste rozwiązanie . Po fakcie...

Teoretycznie nie można być zazdrosnym o kogoś z kim się nie jest, no właśnie... teoretycznie.

wiem . mój błąd . za szybko przywiązuje się do ludzi .

-Znasz szczęście?
- No... Z widzenia...

obojętność boli bardziej od  stanowczego ' nie ' .

ludzi stać na wszystko, ale nie wszystko są w stanie zrobić.

Żałosne, jak człowiek potrafi nie dawać sobie rady bez drugiego człowieka.

Dobra . Dzisiaj było więcej wpisów . : )) Miałam wenę . :D Opowiadajcie co w ogóle u Was słychać . ! Nie wbijacie w ogóle do mnie na bloga . ;c smutno ! Musze się wam pochwalić hhuuhuhuh *.* Dzisiaj zajęłam pierwsze miejsce w konkursie szkolnym w ogóle bez uczenia, bez niczego, ja w ogóle właściwie to o nim zapomniałam xd dzisiaj się dowiedziałam, bo pani mi przypomniała jak przyszłam do szkoły, że jest na drugiej lekcji . ;d a ja "zdziw" XD
A co tam u was się dzieje ? U mnie też w życiu prywatnym wiele zawirowań ... ;] tak, tak . ;d oduczyłam się żyć bez Bartka ... i . :D Mam nowego chłopaka . : ) ♥ 
Dobra, ja mykam teraz ... muszę się uczyć na geografię ... konkurs . nie polecam mieć 5 na semestr albo na koniec roku .;d wieczne gnębienie przez nauczycieli jakimiś konkursami, ale jemu akurat nie miałam serca odmówić, bo mi mówił, że liczy na mnie, i ma nadzieję, że go nie zawiodę, a ze względu na to, że z nim najbliższe relacje i najlepsze mam, to postaram się - specjalnie dla niego . Pisząc "najbliższe" miałam na myśli, że takie kumpelowskie, rzecz jasna ^^ nie ma to jak mieć przyjaciela w nauczycielach ^^ *.* :* ♥





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz