wtorek, 18 grudnia 2012

Ogarnia mnie strach, bo zdaję sobie sprawę, ile minęło, i ile zostało.


- a te blizny, po czym? - po Tobie, kochanie.

Mój mąż będzie miał zajebistą żonę ... a przy okazji dzieci zajebistego ojca . ; )

Pamiętaj ! Zawsze znajdzie się ktoś, kto Ci kibicuje . 

Niech twa osoba będzie mi ozdobą. Nie jednorazowo, lecz całodobowo . 

Doczekałam się faceta, który przeprasza mnie za to, że mam dziś zły nastrój.♥

`niedawno byliśmy dziećmi, a świat był piękny. potem doszły problemy, uczucia, jakieś błędy.

Pamiętam KAŻDĄ wspólnie przeżytą chwilę . A w każdej było coś wspaniałego. Nie potrafię wybrać żadnej z nich i powiedzieć : "Ta znaczy więcej, niż wszystkie pozostałe".

Traktuj dobrze swoją kobietę, w innym przypadku - zrobi to ktoś inny.

Gdyby istniała opcja wymazania wspomnień ze mną, skorzystałbyś?

Wszystko co się opłaca posiadać, opłaca się również by na to czekać.

tęsknie. nie ważne, czy jesteś jeden kilometr ode mnie, czy tysiąc kilometrów ode mnie... i tak tęsknie.

` a istniejesz również w wersji inteligentnej, kocie ?

To uczucie, gdy słuchasz piosenek, które idealnie opisują Twoją sytuację ...


Twój potencjalny debilizm nie pozwala mi na dalsze kontynuowanie mojej konwersacji z Tobą . 

Morał tej bajki jest krótki, i niektórym znany : "faceci to chuje, a i tak ich kochamy".

Do tego dnia, przypuszczam zostaniemy, robiąc co robimy, pieprząc kogo pieprzymy.

` żeby się szczęśliwie żyło. amen.

prosto z serca ci obiecuję, dotrwam do końca.

uśmiechała się na samą myśl o nim, jednak udawała, że nie jest dla niej nikim ważnym. tęskniła każdego dnia, skrywając wszystko głęboko w sobie.

` a w tym roku będę tańczyła za wszystkich frajerów z tamtego roku . 

♥ + ♥ = ❤²

` a jeśli chodzi o zniszczenie mnie, z radością zobaczę jak próbujesz kocie.

` był bezkonkurencyjny . swoim uśmiechem potrafił rozpierdolić wszystkie moje kłopoty.

` kocham cię . tego mi nie zabronisz .

` teraz prędko, zanim dotrze do nas że to bez sensu. /Król Julian. ♥

` było to tak romantyczne jak słowa : " chodźmy na koniec świata po pieniądze"

Prawdziwy mężczyzna powinien umieć pokazać, że ma jaja bez opuszczania spodni . xD


myślisz, że tęsknię ? to nie myśl . źle ci to wychodzi . 

a wiesz, co w tym wszystkim jest najgorsze? że już nigdy mnie nie zbudzisz o 4:20, by powiedzieć : "kocham".

Wiem, jak to trudno jest uwierzyć, kiedy wszystko traci sens.

nie to, że Cię nie kocham, bo Cię kocham, ale mam do Ciebie żal... - weź to napraw . ;*

zostały tylko wspomnienia tych lukrowanych słów, które dusza chłonęła jak gąbka.

- Gdybym cierpiała z Twojego powodu przyszedłbyś?
- Nie.
- Dlaczego?
- Bo nigdy Cię nie zranię.

Kocham, gdy spotykamy się spojrzeniami <3

Być kobietą i nie zwariować. To jest wyczyn.

I tylko w Tobie odnajduję siebie . < 3

Mam cholerną ochotę Cię przytulić. Tutaj, teraz, zaraz, już.

nawet pięć minut z Tobą , powoduje, że do końca dnia i nazajutrz się uśmiecham.

- jak Ci poszedł sprawdzian?
- źle
- czemu?
- bo niewyraźnie piszesz.

' gdybyśmy nie mieli siebie, nie mielibyśmy nic.
teraz wszystko pokładam w Tobie, swoje marzenia, plany, przyszłość. teraźniejszość jest już nasza. '

nawet w snach na Jego widok mam motylki w brzuchu.
co On takiego w sobie ma, że poszłabym za Nim na koniec świata?
nie wiem, ale kocham to. Jego Kocham .


za nic w świecie nie oddam osoby, na widok której mocniej bije serce. pamiętaj.

 I co? Teraz tak już będzie stale? Będziemy rozmawiać raz na tydzień, albo wcale ?

mamo , wróciłam do niego . wiem , uznasz to za chore , ale ja go kocham . nigdy nie byłaś za tym związkiem ale dziś liczę się tylko z moim zdaniem , od zawsze byłam pieprzoną egoistką . - ledwo wypowiedziałam ostatnie zdanie . łzy ciurkiem poleciały mi z policzka na szyję . mama wpatrywała się we mnie swoim piorunującym spojrzeniem , lecz po chwili złagodniała . - wiesz dziecko , dlaczego nie byłam za tym , żebyś się z nim wiązała ? bo nie wierzę w coś takiego jak miłość . patrzę na swoje życie jak na fragment rozpaczy w jakimś słabym , romantycznym filmie . nigdy się nie zakochałam i nie poczułam prawdziwej miłości . żaden mężczyzna w moim życiu mnie nią nie obdarzył . pierwszy mąż po miesiącu małżeństwa zdradził mnie z sąsiadką , bił , poniżał , wyganiał z domu a twój tata nie ma do mnie ani krzty szacunku . przegrałam życie . przegrałam z miłością . kochanie .. warto wybierać osoby odpowiednie dla siebie . albo najlepiej nie wybierać nic . żeby potem nie żałować .

` wiedziałam , że go tam zastanę . każdy sobotni i niedzielny wieczór spędzał z kumplami na deskach pod pobliskim supermarketem . nie rozmawiałam z nim prawie dwa miesiące , ciężko było się przełamać , ale w dupie miałam honor i godność kobiecą . to był dół , załamanie , najzwyczajniej w świecie sobie nie radziłam . na początku mnie nie zauważył , usiadłam na krawężniku koło stojących puszek z piwem . jego kumpel przywitał mnie z uśmiechem i po chwili mu kiwnął . odwrócił się nie wierząc , że tam jestem . rzucił deskę i przybiegł . - co ty tu robisz ? . - odgarnął sobie niesforną grzywkę . - potrzebuję Cię . - wbiłam wzrok w chodnik i niepewnie złapałam za kawałek jego koszulki miętoląc ją w dłoniach . - wiem , nie powinnam .. przepr .. - nie dokończyłam . nie pozwolił mi dokończyć . nawet nie zauważyłam kiedy połączył swoje usta z moimi . nie zważał na gwizdy swoich kumpli , tylko całował mnie z tą samą zachłannością co kiedyś . - do tej pory nie zapomniałem smaku twoich ust.- wyszeptał.

To są właśnie te stare dobre czasy, za którymi zatęsknisz w przyszłości .

Od kiedy Cię znam, moje sny wyglądają zupełnie inaczej.  ♥

Tylko do siebie możesz mieć pretensje. Twój wybór, twój ból. Ponosisz konsekwencje.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz